Wie is MeerMetZiggo?
MeerMetZiggo is een onafhankelijke onderneming en een official partner van (Vodafone)Ziggo.
Door uitstekende samenwerking maken wij het voor jou mogelijk om deze unieke aanbiedingen aan te bieden. MeerMetZiggo is opgericht door Direct Business B.V.
Is MeerMetZiggo betrouwbaar?
Wij zijn een betrouwbare organisatie die voldoet aan de keurmerk-code en zijn een gecertificeerd lid van Webshop Keurmerk. MeerMetZiggo staat geregistreerd onder KVK-nummer 63117196.
Waarom kies je voor Meermetziggo?
MeerMetZiggo biedt je een unieke aanbieding met daarbij een leuk welkomstgeschenk t.w.v. minimaal €50. Doordat de aanvraag online wordt verwerkt, kunnen wij jouw aanvraag supersnel behandelen. Daardoor is het mogelijk om al binnen 3 werkdagen te worden aangesloten. Naast de speciale aanbiedingen brengt MeerMetZiggo geen kosten in rekening voor het aansluiten als je kiest voor een Complete of Max pakket en voor het overstappen. Je krijgt ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een gratis monteur. Alleen maar goede redenen om te kiezen voor MeerMetZiggo!
Hoe kan ik MeerMetZiggo bereiken?
Onze adviseurs zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00 uur en zaterdag van 10:00 – 16:00 uur beschikbaar op nummer 020 220 5272. Je kunt ook een mail sturen naar service@meermetziggo.nl
Vragen over de actie
Wanneer kan ik van de actie van MeerMetZiggo gebruik maken?
Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:
- Je bent een nieuwe klant of langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.
- Of: Je ontvangt wel digitale televisie en/of telefonie van Ziggo maar je maakt nog geen gebruik van Ziggo internet.
Ben je een bestaande klant, korter dan 6 maanden geleden klant geweest of maak je reeds gebruik van Ziggo internet? Dan kunnen wij je helaas niet aanmelden.
Hoe werkt het?
Je aanvraag is in 3 stappen geregeld!
- Kies een pakket naar keuze of stel zelf een pakket samen.
- Vul de gegevens in.
- Druk op verzenden.
Je aanvraag wordt binnen 1 werkdag verwerkt.
Ik heb een Ziggo pakket aangevraagd. Wat kan ik nu verwachten?
Als je een aanvraag bij MeerMetZiggo hebt afgerond dan krijg je binnen 48 uur een bevestiging van Ziggo. Zodra je de bevestiging hebt ontvangen ben je klant bij Ziggo en verloopt de service verder via (Vodafone)Ziggo.
Heb ik een bedenktijd?
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de bevestigingsmail van Ziggo. Je dient de bestelling te annuleren via de klantenservice van (Vodafone)Ziggo. Meer informatie kun je vinden onder Herroepingsrecht of in onze Algemene Voorwaarden.
Wanneer ontvang ik het welkomstgeschenk?
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je bent geregistreerd. Om je welkomstcadeau daadwerkelijk te ontvangen vragen wij je om binnen 6 maanden na ontvangst van de eerste factuur van Ziggo je welkomstcadeau te claimen. Wil je weten hoe je jouw cadeau kunt claimen? De stappen hiervan vind je terug in de bevestiging die je hebt ontvangen van MeerMetZiggo.
Zijn er geen acties voor bestaande klanten?
Helaas hebben wij geen lopende acties voor bestaande klanten. Let wel op: Heb je wel digitale televisie en/of telefonie van Ziggo maar maak je nog geen gebruik van Ziggo internet? Dan kun je wel gebruik maken van deze actie!
Vragen over Ziggo
Wie verzorgt de aansluiting?
De aansluiting wordt geheel verzorgd door Ziggo. Je kan aangeven of je gebruik wilt maken van een gratis monteur. Je kan dit op de laatste pagina van de bestellijst aangeven.
Hoe snel is het internet bij Ziggo?
Er is bij Ziggo een maximale downloadsnelheid van 500 Mbit/s en uploadsnelheid van 40 Mbit/s te behalen. Dat maakt het internet van Ziggo snel, ongeacht er van het Wifi netwerk of een kabel gebruik wordt gemaakt.
Heb ik overal WiFi in huis?
Door middel van Power Promise zorgt Ziggo gegarandeerd voor perfecte WiFi overal in huis. Wil je weten wat Power Promise inhoudt? Klik dan hier.
Zijn er kosten aan het overstappen verbonden en kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
De overstap vanaf je huidige provider wordt geheel gratis door Ziggo geregeld. Het enige wat je hoeft te doen is je huidige provider informeren over de overstap. Het is ook mogelijk om je vaste telefoonnummer te behouden. Je kan dit op de laatste pagina van de bestellijst aangeven.
Kan ik bij digitale televisie van Ziggo gebruik maken van een CI+ module?
Bij het aansluiten van digitale televisie ontvang je standaard een Mediabox of een Mediabox XL. Beide Mediaboxen zijn in bruikleen en zijn geen extra kosten aan verbonden. Het is ook mogelijk om voor een vast bedrag per maand digitale televisie op een CI+ module te ontvangen. Let goed op of je televisie daarvoor geschikt is. Er zijn maximaal 2 CI+ modules per adres te bestellen. Je kan een CI+ module bestellen onder extra’s in de bestellijst.
Kan ik bij digitale TV van Ziggo meerdere televisies aansluiten?
Voor een vast bedrag per maand kan je een extra Mediabox (XL) of een CI+ module bij het pakket bestellen. Door middel van extra Mediaboxen of CI+ modules kan je op meerdere televisies digitale TV van Ziggo ontvangen. Je kan een extra Mediabox of CI+ module bestellen onder extra’s in de bestellijst.
Kan ik bij Ziggo gebruik maken van onbeperkt bellen?
Door de optie ‘Volop bellen’ aan te vinken is het mogelijk om onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland te bellen. Deze optie is te vinden onder extra’s in de bestellijst.
Kunnen er twee abonnementen worden afgesloten op een adres?
Het is helaas niet mogelijk om op een adres twee maal een Ziggo abonnement af te sluiten. Ook niet met andere gegevens.
Wat moet ik doen bij storingen?
Neem bij storingen contact op met de klantenservice van (Vodafone)Ziggo door te bellen naar nummer 0900-1884.