-
Duizenden klanten gingen je voor
-
Voordeel tot €699,-
-
Altijd een cadeau t.w.v. €50,-
Veelgestelde vragen
Ik ben al Ziggo klant, kan ik ook gebruik maken van deze actie?
Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten. Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo.
Wie is MeerMetZiggo?
MeerMetZiggo is een onafhankelijke onderneming en al ruim 10 jaar een officiële partner van (Vodafone) Ziggo.
Door deze samenwerking maken wij het voor niet Ziggo klanten mogelijk om unieke aanbiedingen aan te bieden. MeerMetZiggo is opgericht door Direct Business B.V. en staat geregistreerd onder KVK-nummer 63117196. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk.
Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.
Wie regelt mijn overstap naar Ziggo?
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Voordat wij een aanvraag verwerken bij Ziggo, doen wij een laatste controle. Deze controle kan als gevolg hebben dat je aanvraag bij ons niet verwerkt wordt. De drie meest voorkomende redenen waarom een aanvraag niet verwerkt wordt zijn:
- Je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo.
- Je bent korter dan 6 maanden geleden klant bij Ziggo geweest.
- Je bent klant van Ziggo geweest en staat op de zwarte lijst.
Hoe krijg ik mijn cadeau?
Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.
Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:
- Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerMetZiggo
- Betaal je eerste Ziggo-factuur
Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
- Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons gaat ontvangen. Let op: Als je de verkeerde actie kiest, moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
Vul de gegevens zorgvuldig in
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.Om je welkomstcadeau daadwerkelijk te ontvangen vragen wij je om binnen 6 maanden na ontvangst van de eerste factuur van Ziggo je welkomstcadeau te claimen.
Hoelang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.
*Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!
Hoe ontvang ik mijn cadeau?
- Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
- Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
Wat is Claimjecadeau.nl?
Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.
Wanneer kan ik van de actie van MeerMetZiggo gebruik maken?
Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:
- Je bent een nieuwe Ziggo klant.
- Je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.
- Of: Je ontvangt wel digitale televisie en/of telefonie van Ziggo maar je maakt nog geen gebruik van Ziggo internet.
Ben je een bestaande klant, korter dan 6 maanden geleden klant geweest of maak je reeds gebruik van Ziggo internet? Dan kunnen wij je helaas niet aanmelden.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze adviseurs. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 op 020 220 5272. Je kunt ons ook per mail bereiken op service@meermetziggo.nl.
Voor vragen over levering, of claimen van de cadeaus, kun je telefonisch contact opnemen met het team van Claim Je Cadeau op 020 - 220 52 41 of per mail op info@claimjecadeau.nl.